DOSTAVA
 
1. Rokovi isporuke
Naručene proizvode iz web trgovine Kemoton.ba, KEMOTON GROUP isporučuje putem dostavljačke službe. Dostava se vrši 2-5 radnih dana od dana preuzimanja paketa iz našeg skladišta. U slučaju da vas dostava ne zatekne na adresi, ostavit će vam obavijest kada i gdje možete sami preuzeti paket.
 
Rokovi isporuke ne uključuju:
 
dan prijema narudžbe / zahtjeva
vrijeme kašnjenja zbog pogrešne i nepotpune adrese kupca
vrijeme kašnjenja zbog više sile ili drugih razloga za koje Prodavač nije kriv
neradni dani ako predstavljaju početak ili kraj roka
Dostava se vrši do ulaza u objekt željene adrese. U slučaju stambene zgrade, dobavljač nije dužan nositi robu do sprata na kojem se nalazi Kupac, već do ulaza u zgradu. Dostava se vrši preko transportnih kompanija koje pružaju transportne usluge.
 
1.2. Dostavljamo u sljedeće zemlje: Njemačka, Austrija, Švicarska, Lihtenštajn, Luksemburg, Italija, Francuska, Švedska, Danska, Ujedinjeno Kraljevstvo, Španjolska, Irska, Grčka, Estonija, Latvija, Litvanija, Norveška, Slovačka, Češka, Mađarska
 
Troškove dostave možete pronaći pod točkama 2.1 i 2.3
 
1.3. Dostavljamo i na paketomate. Kao adresu za dostavu navedite broj pošte i broj paketomata.
 
1.4. Vrijeme isporuke je obično 2-4 radna dana. Može doći do kašnjenja zbog preopterećenja usluga paketa.
 
2. Troškovi dostave
 
2.1. Za dostavu unutar BiH, za narudžbe iznad 100 KM s PDV -om, isporučenu robu isporučujemo besplatno. Za sve narudžbe manje od 100 KM naplaćuje se 10 KM s PDV -om po paketu.
 
2.2. Prilikom slanja artikla mase veće od 25 kg a vrijednosti manje od 100 KM primjenjuju se troškovi dostave od 20 KM. Oni se automatski dodaju u korpu za kupovinu i prethodno posebno navode u opisu proizvoda.
 
2.3. Za slanje u inozemstvo naplaćujemo sljedeće troškove dostave po narudžbi:
 
Švicarska: 25 €
 
Svi ostali: 18 €
 
2.4. Imajte na umu da prekogranične isporuke mogu uzrokovati dodatne poreze (npr. U slučaju stjecanja unutar zajednice) i / ili carine, npr. u obliku carine koju morate snositi.
 
Oštećena ili izgubljena pošiljka
U slučaju gubitka ili oštećenja pošiljke, želimo vas podsjetiti da je vaša pošiljka osigurana od gubitka ili oštećenja pri isporuci. Za moguće oštećene proizvode zamjenjujemo ih novim. Obavijestite nas e-poštom odmah po primitku pošiljke oštećene pošiljke. Fotografija oštećene ambalaže obavezna je prije korištenja proizvoda kako bi vas vodila kroz sljedeće korake.